h1

Indexuri

Februarie 23, 2009

saturn-zeu

Am terminat indexul personajelor şi descrierea pe scurt a raselor. Dacă mă apuc să descriu în mare, ar trebui să scriu şi Mitologia. Rasele şi Mitologia merg mână-n mână, au fost inventate dinainte de-a mă gândi la romanul proriu-zis. Nu m-am gândit când am început Mitologia că ceea ce am scris eu acolo, la un moment dat, va fi băgat într-un roman. Dar de aia e mişto să scrii, că nu ştii niciodată ce îţi mai trece prin cap, atâta timp cât nu e ceva metalic.
Desigur, acum mă apuc de revizuirea şi adăugirea Reginelor I. Cred că vor fi ceva modificări, aşa mi se pare mie ok în momentul ăsta. Dar asta o să vă spun mâine când, probabil, ajunsă la o pagină rezonabilă voi fi în stare să-mi dau seama ce modificări trebuie aduse.
Până mâine, nu ştiu, mai vorbiţi şi voi despre Regine, că eu am vorbit destul 😀
13 comentarii

  1. Am ieşit în oraş şi toată lumea discuta despre Regine…


  2. eu pot vorbi da avînd vederea de ansambu a tuturor celor trei 😉 s-ar putea să fac anticipări şi să-mi iau înjurături de la cititori 1/2-işti din prima 😆 … deci, nu mă risc, încă … să povestească somităţile care fac pre şi post(feţe) şi scriu pe coperţi 😛


  3. Cella, cum le stii tu pe toate 😀


  4. m-ai înjurat ? 😉


  5. Nuuu, eu nu injur, ai uitat? A, ba da, dar doar daca sunt injurata inainte 😛


  6. îhî 😆


  7. Oana, sper că ţii minte ce ţi-am zis?


  8. Lucia, cum sa nu tin, tin 🙂


  9. Ar trebui să mă simt la ce a zis Cella? Io am scris pe copertă, nu mai am ce zice în plus 😛


  10. Crina, tu de ce te desconspiri? Ce ma enervezi 😀


  11. Aa, păi nu ştiam ce să zic. Şterge 😛


  12. Acu’ lasa, tu esti una, pe ailalti doi nu-i stii: ha ha ha 😛


  13. Daca pana acum ai descris personajele in mare, acum descrie-le si la munte.Apropo, Reginele fac plaja in Bikini?
    Ma refer la insule.



Lasă un răspuns

