h1

Am rupt contractul cu Tritonicul…

Februarie 22, 2009
Ioi, nu vă zgâiţi la mine. L-am rupt. Uite aşa… bucăţele mici. Apoi am trecut cu maşina peste el. Ce? N-aţi mai văzut nebuni? Ha! Acum nu mă întrebaţi ce s-a întâmplat, m-am enervat şi am semnat al contract 😀 Da, pentru ediţia a doua a reginelor care va ieşi la pachet cu Reginele II. Ce? V-aţi bucurat? V-aţi întristat? Asta-i viaţa. Ediţia a doua va avea şi coperta puţin schimbată, cred. Va avea şi îmbunătăţiri şi va mai avea ceva… Pe coperta patru vor fi părerile unor oameni importanţi pentru mine. Ziarişti şi scriitori. Nu, nu vă spun cine, că nu vreau să stric surprizele. Săptămâna asta va fi dedicată în întregime reginelor. Asta dacă nu o să cedez sub oboseală. Să sperăm că mai pot. Nu de alta, dar deja sunt inflamată rău cu noua carte. Am prea multe idei şi nu ştiu pe care să o scot în faţă. No, vă ţin la curent…
22 comentarii

  1. […] Dacă vreţi să vedeţi cum am rupt contractul cu Tritonicul luaţi de citiţi […]


  2. Aoleu…


  3. 😆 te-am avertizat 😀


  4. Prea repede ne-ai spus poanta 🙂 Trebuia mai mult suspans…


  5. N-am vrut sa moara Bogdan de inima dintr-o data 😀 Mai incet 😆


  6. Ma bucur pentru tine!Multa,multa bafta iti urez.Esti capabila de lucruri mari.Sunt sigura de asta!


  7. Păi, de ce nu s-a decis asta din start? Că eu am mers până la Poşta Mare după primul volum… Două bilete de troleibuz (echivalentul unei halbe de bere Leffe)!


  8. Punct ochit, punct lovit! Începe să-mi placă tot mai mult de Bogdan 😀


  9. auzi, întreabă-l pe Bogdan H. dacă nu face abonamente că în ritmul ăsta s-ar putea să nu mai ţin pasul 😛 … îi criză poate n-ai auzit da’ nouă nu ne măreşte nici Ăla leafa 😦
    hai, felicitări şi spor maxim


  10. Cella, pe datorie ca la bar 😀 Citesti azi si platesti maine 😆


  11. Crina, si mie, il luam acasa? 😀


  12. Vania, iti trimit banii de bautura pe curier, e bine? 😀


  13. Ema, multumesc mult! Inca sunt datoare cu o cafea 😉


  14. 12+2 contracte (rupte).


  15. Oana, nu zice de două ori, poate o să accepte 😀


  16. Eh, daca nu ne pune sa-i gatim… 😀


  17. Si ai semnat altu’. Tot cu tritonic??


  18. o nu ai rupt contractul. o nu o nu. dabia ajtept sa citesg cartea, arata splendid, ca o floare in briza de dimineata. o frumusete o minune ca pe alta lume.


  19. Doru, tot, pai cu cine altcineva?


  20. Temporizator, sa nu exageram…


  21. Si cand apare editia a doua?


  22. Peste vreo luna, cred. Nu stiu exact, o sa va tin la curent.



Lasă un răspuns

