h1

Harta 2

Octombrie 8, 2009

Harta regina elfa

13 comentarii

  1. Superba harta, Oana! Offf, rabdarea mea scade…. De abia astept sa apara Regina Elfa!!! Trece timpul atat de greu cand astepti ceva pentru care ai da orice sa ai chiar acum!


  2. Joi apare, luni sper sa o am si eu. Nu mai e chiar asa mult 🙂


  3. cum așa, joi apare și luni o ai? Nu e scriitorul cel care trebuie să pună mâna primul pe carte?:D


  4. Silvanna, asa ar fi normal, dar eu sunt cam departe de ele 😀


  5. Pe harta asta nu reuşesc să găsesc Carefour. 🙂


  6. 😀


  7. In mod normal hartile se deseneaza cu Nordul in sus… 🙂


  8. Stiu, dar e rasturnata 😉


  9. […] bătrân la tânăr, pe toţi îi pusese pe jar ştirea că Oana-şi[1] va lansa primul volum din Războiul Reginelor, perspectiva de a lectura o carte bună şi, în plus, cu autograful autoarei făcându-i pe cei […]


  10. […] “În Asia, 80.000.000 de oameni vorbesc limba română”! […]


  11. Buna ziua,

    Va contactez in legatura cu un parteneriat constand in link-exchange. Am observat ca detineti un blog foarte interesant si mi-ar face placere sa colaboram

    Va propun umatoarele 2 site-uri pentru link-exchange:
    -Motruinfo:
    titlu:Motruinfo
    link: http://www.motruinfo.ro

    -Famouswhy.ro
    titlul: Intrebari Faimoase
    link: http://ask.famouswhy.ro/

    Daca sunteti deacord adaugati cele 2 linkuri si astept un raspuns din partea dumneavoastra (includeti titlul si linkul catre blogul/blogurile dvs) pe sorin@motruinfo.ro si voi posta linkuri catre site-ul dvs de pe ambele domenii. Daca mai detineti si alte siteuri/bloguri sunt as fi dispus sa le includ in aceasta oferta si pe acestea

    Cu respect,
    Spataru Sorin
    Stiri si articole la http://www.MOTRUinfo.ro &http://www.famouswhy.ro


  12. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.


  13. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!



Lasă un răspuns

