h1

Un alt interviu

Mai 12, 2009

Cred ca incepe sa-mi placa 😀 No, cititi si voi

16 comentarii

  1. Ce vedetă ai devenit, dragă 😀


  2. DA, şi ce bine-i „stă” 😆
    io, cînd te-am criticat io ? 😉 no, doar te-am bîrfit oleacă cu Crina da’ aia nu se pune 😛


  3. Interesant.


  4. Crina, cu mine vorbesti? Stai sa-mi intreb editorul daca am voie sa te bag in seama 😆


  5. Cella, tu nu ma critici pe mine, ca te bat, doar ce scriu 😀


  6. Aia din poza esti tu?


  7. Doru, eu, eu, nu alta 😛


  8. Ce palarioaca!


  9. Si ce grea era, era mai mare decat mine toata 😀


  10. Am vazut coperta de la volumul 2 pe un blog si pielea nu mai era mov.


  11. Nu, intr-adevar, in realitate nu se vede ca pe computer.


  12. No ce bine.


  13. Hai ca o vezi in curand 🙂 Cred ca pe vineri o sa ajunga la tine sau luni, nu stiu cum merge posta.


  14. Bine bine. Noapte buna.


  15. Oana, ai devenit un „star fantasy” :))
    Dupa ce ti-am descoperit blogul si ti-am citit cartea mereu am crezut ca Yass esti de fapt,tu.E ceva,nu stiu…
    A,si o sa ai lansare si la Bookfest?
    P.S.:A trecut si ce era mai greu:mate…


  16. Ionut, daca am lansare la Bookfest vii? 😀 Da, o sa am, dar cu alta carte, nu fantasy, lasa, o sa aflati la timpul potrivit 😉
    Da, Yass „e” eu 😛
    P.S: Succes la teze!



Lasă un răspuns

