h1

Cam despre asta e vorba

Mai 9, 2009

1

2

 

3

Am fost la Iaşi – superb oraş. Am mâncat bine şi am dormit regeşte. Cu toate că de afară nu dai doi bani pe hotel Moldova, camerele sunt impresionante. Dimineaţă am băut cafea şi am plecat să ne lansăm pe o orbită. Am reuşit.

Am ales câteva imagini, restul cu altă ocazie. Noi ne-am lansat, mai mult ce vreţi să ştiţi? Ne vom mai lansa şi cu alte cărţi, de astea s-or fi săturat oamenii. Aşa că aveţi puţină răbdare. Aşa cum am mai spus până la Bookfest sunt liberă ca pasărea cerului. Pauză de lene şi n-am de gând să o transform în altceva. Leneveala e leneveală şi cu asta basta.

Şi după cum v-am mai spus, atât Bogdan cât şi editura Tritonic au primit premii de excelenţă. Bogdan pentru carte, editura pentru… n-am fost atentă 😀 Dar vedeţi cât de mândră e Andreea şi asta contează cel mai mult. Iar eu am fost martora acestui eveniment istoric 😆

 

P.S: Citiţi şi interviul din Ele.ro. Merci!

UPDATE: Se poate comanda si Vol II, acolo unde apare si Crina 😀

c2    Click pe poza

Lasă un răspuns

