h1

Mie imi plac impreuna :)

Aprilie 10, 2009

regine-poster

 

Multam mult, Shauki!

23 comentarii

  1. Super strong! Dar am mai zis asta pe undeva. Mult succes! 🙂


  2. Merci, merci, merci 😛


  3. Sunt cumva hardcover 🙂 ?

    Si mie imi plac impreuna.


  4. Doru, vor fi si hardcover, dar nu numai, pentru ca unii nu mai sunt interesati de primul volum, asa ca nu ii pot obliga 🙂


  5. Wow. Super. Asa se dau la concurs?


  6. Da, Doru, la concurs sunt ambele, si cu fundita 😀


  7. Fain fain. Doamne ajuta sa castig si eu. Chiar sunt curios sa le citesc.

    Ma bucur ca sunt hardcover la concurs 🙂 .


  8. Doru, am spus doar ca e un concurs pe pile, poti sa te consideri castigator 🙂


  9. Deci am castigat?


  10. Da, dar duminica anunt oficial 😀 Mai astept ;)Adica tu sigur, ca prea ti le doresti.


  11. Ce tare! Multumesc frumos 🙂 .


  12. Sa cresti mare 😀 Cum apar, cu ti le trimit, nici o grija. N-am fost atenta, ai trimis si adresa? Daca nu trimite-o acum 😉


  13. Cresc.

    Trimit acum.


  14. Am trimis pe dinastiile@yahoo.com


  15. Foarte bine


  16. Hei,da nu-i corect!Si eu vreau!(la autograf ma refer; cartea oricum o cumpar cum apare :)))
    Si abia astept!Pe cand in librarii?


  17. Ionut, ai rabdare pana duminica ca poate o castigi cu autograf cu tot. Oricum, nu stai departe de mine, poate fac o mini lansare si in Mioveni 🙂


  18. Oana,ar fi grozav!


  19. Ionut, dar nu ai citit cartea deja?
    Nu te-am mai prins pe blogul meu de cand cu minciuna in legatura cu Expeditia… sa-ti fie rusine!


  20. Shauki, ba a citit-o!


  21. Shauki,am citit cartea.Si faza cu „Expeditia” iti explic pe mess imediat ce ajung acasa(acum nu sunt la mine si nu pot sta mult).Apropo.pe blogul tau am mai intrat incepand cu saptamana asta(ca si al Oanei,si Vlad…)–Nu am avut net aproape 2 saptamani… :))


  22. Aha… mda.
    Oricum, ma amuza oamenii astia. Cum l-am prins pe blogul lui Vlad, cum a disparut. Sa vad daca mai are tupeul sa raspunda si pe aici…


  23. Shauki, hai nu fi rau azi, dupa Pasti 🙂



Lasă un răspuns

