h1

Concurs cu pile :))

Aprilie 11, 2009

După cum ştiţi, în curând, vor ieşi cele două volume din „Războiul Reginelor”. Vorbim despre ediţia a 2-a a cărţii I şi cartea II prima ediţie – complicat. Ei bine, important e că are şi finalizare. – Trebuie să vă spun că acţiunea din „Regina elfă” se petrece la o sută de ani după „Războiul Reginelor”, mi-a venit aşa 😀

Aşa, ţinând cont că am şi eu câteva cărţi gratuite, m-am gândit să ofer trei dintre ele. Adică I+II. Nu vreau să fiu ipocrită şi să spun că nu va fi pe pile, căci va fi. Depinde de cine îmi place mie în această confruntare, adică nu e nimic corect 😛

Aşadar, cei care nu au citit cartea vor trebui să trimită pe dinastiile@yahoo.com câteva cuvinte în care să-mi spună cam ce au auzit ei despre cartea asta. Cei care au citit cartea, pe aceeaşi adresă, vor trebui să îmi trimită caracterizarea personajului lor preferat. Atenţie, caracterizare, ca la şcoală. Cine mă va înduioşa va primi cele două cărţi, cu fundiţă şi cu autograf.

Vă rog să-mi trimiteţi şi adresele voastre în acelaşi timp cu cele ce le-am cerut.

Concursul va dura până duminica viitoare. Poate unii se trezesc mai târziu. Aşadar, vă aştept.

18 comentarii

  1. daca fac o caracterizare ca la scoala te apuca rasul:)). Dar hai sa fac daca tot ai spus asa>:)>:)


  2. Silvana, amuzamentul e bun 😀


  3. […] Avem concurs cu Regine […]


  4. Io aş putea primi cărţile fără să fac caracterizări? 😀


  5. Am trimis. Ai primit email-ul?


  6. Doru, multumesc, am primit! Tare frumos ai scris 🙂


  7. Crina, tu ce mai intrebi? Doar esti pe coperta IV 😀


  8. Multumesc.


  9. Si io?


  10. Tu n-ai nevoie de concurs, da?


  11. Îţi mai aduci aminte când ţi-am adus ceaiul la masă? Dar de amănuntul că ţi-am pus bannerul?…


  12. Vania, imi amintesc ceva 😀


  13. Oana, cat costa sa publici o carte la Tritonic?


  14. Laura, nu costa, editurile serioase nu cer bani pe publicare.


  15. Am trimis. Ai primit?:D


  16. Silvana, chiar n-a fost de ras, a fost foarte bine. O sa anunt maine dupa amiaza tinand cont ca duminica e sarbatoare mare 🙂


  17. eu, peste 10 ani, amintindu-mi de Baltagul si de toate zilele in care ma chinuiam sa invat caracterizarea personajului si vazand inca o caracterizare care imi amintea de Vitoria(pentru ca stilul caracterizarii lui Vitoria e cam acelasi cu cel al Yassunei(zic eu)) as fi izbucnit in ras.

    Bine:)), acum tu nu stii cum am caracterizat-o pe Vitoria si m-am pripit spunand ca o sa izbucnesti in ras, dar a fost amuzant pentru mine sa ma gandesc la Vitoria si la Gheorghita scriind despre Yassuna:))

    nu-mi intelegi logica, nu?:)):-j doamne:))


  18. Silvana, ba chiar ti-o inteleg 😀



Lasă un răspuns

