h1

Ce frică îmi fu

Februarie 24, 2009
Mi-a fost al dracului de frică de Chinezimea sa – nu de omul din el, ci de critic. De trei zile îmi rod unghiile, de le-am adus până la piele. Până şi Lao Ţ, vestita pisică a autoarei (evident) urlă tot de atâta timp. Ba chiar complotasem să îi întrerupem netul până uită. Dar am scăpat. Chinezimea sa a fost mulţumită – nu o dat banii degeaba 😀 Acum n-am decât să fac plocoane şi data viitoare să dau eu cafeaua 😉 Nu că data trecută ar fi dat-o el 😆
Dacă am scăpat de critica chinezească, nici cel mai mare critic din lume nu mă mai poate speria.
5 comentarii

  1. Cum să-ţi fie frică de un chinez cosmopolitm, erudit şi cu humor? Nu te credem.
    Pun eu mâna pe carte… 😉


  2. Gabi, cum sa nu-mi fie? 😀 Se mai intampla 😛


  3. no acuma imi pare rau ca am spus lucruri mai mult bune
    mi-am stricat blazonul
    lasa ca la urmatoarea carte…
    😀


  4. La următoarea nu o să mai aibă ce cârcoti. A ratat ocazia 😀


  5. De parca iti mai da cineva urmatoarea carte, Chinezimea ta 😛

    Crina, pai nu? 🙂



Lasă un răspuns

