h1

A fost şi târgul…

Decembrie 7, 2008

Eu l-am văzut pe Mike dând ture pe lângă standuri. Mă gândeam că are ceva în minte. Cum să nu. Culegea informaţii despre cărţi şi făcea poze. Aş fi putut crede că e o conspiraţie împotriva scriitorilor, dar de fapt se pregătea pentru a scrie un nou articol în Observatorul Cultural. Da, pomeneşte şi de Reginele mele, dar nu numai. Găsiţi în articol multe cărţi interesante şi mulţi autori ce merită urmăriţi. Acum depinde de voi.

Tot de la Mike, tot în Observator, puteţi afla despre tot mai multe cărţi interesante. Şi mai multe, şi mai multe şi tot aşe 😛 Şi, bine ar fi să aruncaţi o privire şi aici, veţi afla lucruri interesante despre una, alta 😉

3 comentarii

  1. ştii că-l „citesc” pe MIKE şi perlele bunicii lui îmi plac 😆
    de „vină” fusese (la început) confuzarea mea … aia cu numele pe care mi-ai lămurit-o tu (merci)
    altceva mă confuzează acuma … parcă ştiam că nu prea-ţi place sf-ul 😉
    eu citesc şi asta
    http://www.fictiuni.p5net.ro/Front.htm


  2. Cella, sorry, am semimoderare, din cauza unuia de tot injura, dar odata aprobat, vei putea posta liber.
    Asa, sa revenim 😀
    Aaa, depinde si cu Sf-ul, nu prea ma omor, dar acum depinde si cum e scris si de cine, si tot ase 😛 Merci de link.


  3. Te-am văzut pomenită în articol. Brava! 🙂 Nu pot să nu remarc cât de bine poziţionat e editorul sătmărean, aka Horia 😀



Lasă un răspuns

