h1

Eu am scris-o?

August 17, 2009

Destul de nasol dacă e aşa. Seria asta mi-a ieşit complet din cap. Am tot felul de schiţe şi schiţuţe, adică ceea ce ar trebui să se întâmple, din astea. Strategii militare a la Sun Tzu şi alte prostioare din astea. Norocul seriei e acela că mai am un volum scris, ghinionul ei, nu mai am nici o tragere de inimă pentru ea. Partea şi mai proastă? Nici măcar nu îmi mai place.

Am ajuns să o privesc cu înstrăinare, de parcă ar fi scrisă de cineva care a murit de mult timp şi a lăsat o amintire a acestei poveşti ce s-a întipărit undeva în subconştientul meu. Acum e greu să-i schimb stilul, chiar dacă asta mi-aş dori. Lumea se aşteaptă la continuitate, iar eu parcă aş merge pe ceva mai hard. Dar nu cred că ar fi bine. Habar nu am. Ar fi, nu ar fi? Nu ştiu ce să spun. Dacă schimb radical stilul s-a dus dracu’ tot, dacă schimb încet, încet, lumea va spune că… ei, va spune prostii, acum nu o să explic ce se va înţelege. Dar şi dacă merg pe radical or să zică una şi alta, în plus, cei care s-au obişnuit deja cu acest stil or mă vor urî, ori mă vor iubi. Nu pe mine propriu zis, ci cartea în general.

Aşadar, voi ce spuneţi? Cum aţi vrea să curgă restul reginelor? Mai hard, mai junior cum e acum, combinată? Sau să o las baltă şi să scriu chestii serioase? 😀 Ups, şi asta e serioasă.

Nu daţi, chiar mi-a plăcut ideea când am scris-o. Chiar am schiţat toate cele nouă volume. Chiar am fost încântată mult timp. Cam până în martie anul ăsta, apoi mi-a trecut. Nu că nu aş vedea-o în continuare, doar că o văd într-un fel total diferit de la volumul IV, pentru că nu m-aş apuca de rescris nici bătută. Mai bine scriu alta nouă, zău aşa.

Cam cât de tare v-ar deranja dacă seria asta s-ar maturiza radical?

18 comentarii

  1. […] face. Dacă voi îmi veţi întinde sau nu o mână rămâne de văzut. De aceea o să vă cer să daţi un click aici şi să mă sfătuiţi după ce citiţi, desigur. Credeţi că puteţi? Plzzzzz. Postat in Eu si […]


  2. Cred ca publicul Reginelor nu te-ar recunoaste. Nu poti schimba stilul din mers. Termina seria sau cit poti din ea asa cum ai inceput. N-o poti abandona, cred eu. Si nici nu cred ca e bine s-o „maturizezi” brusc.


  3. Drop it.


  4. eu as zice sa o declari trilogie (ca doar mai ai un volum scris) si, daca tot vrei sa ii dai bataie mai departe la un moment dat, da-i o pauza si vezi-ti de alte proiecte. mai tirziu, revii la ea si n-ai decit sa o scrii asa cum o sa-ti vina atunci. mai hard, mai adulta, mai singeroasa, mai sexoasa, mai intelectuala… cum ti-o veni. nu scrie nicaieri pe tine „autoare de light fantasy”. inca. dar s-ar putea sa fii perceputa ca atare daca ramii pe aceleasi carari gata batute.


  5. io zic ca in urmatoarea carte sa faci un salt de vreo 3.000 de ani
    si sa faci un SF misto, adicatelea vrajitoriile alea de pana acum puse in nave spatiale si alea alea
    io clar as citi foarte tare asa ceva
    unde mai pui ca poate ii place lui CTP si deveniti friends for life 😀


  6. orice am spune noi, din cît te cunosc eu, tot cum o să-ţi vină o să faci
    aşa că, dacă tot te-ai apucat termin-o
    dar nu o rasoli, din ură,plzzz
    o mai laşi puţin să se „coacă”, sunt sigură că o să-ţi „iasă”, cînd o vrea EA 😆


  7. Lucia, cam asa ma gandeam si eu, si totusi…

    Darius, merci 😀

    Horia, nu perceptia generala ma intereseaza aici, light fantasy e ok, daca ma intrebi pe mine, problema e ca sunt eu satula. Dar probabil ca ai dreptate, ar trebui sa o las balta momentan.


  8. Domnule Chinez, dumneata ma stii cel mai bine, asa e, tre sa scriu ceva mai SF sa ma pun bine cu CTP-ul 😆

    Cella, culmea e ca si tu ai dreptate 😀


  9. Eu am zis (de fapt n-am zis nimanui, am zis-o in sinea mea), ca „Razboiul Reginelor” e un fel de basm pentru oameni mari. Ce sfat sa-ti dau? Nu stiu ! Poate o transformi in policier, ce zici?


  10. Un basm, un basm, ca n-am zis eu ca ar fi altceva 😀 Nu o transform in policier, nu are potential 😉


  11. Mai nimic. Mai tu. Nu îi impune un stil, fă ce simți. Recitește și arde ce nu-ți place.. apoi rescrie. Dacă simți că îi trebuie ceva mai hard, bagă ceva mai hard… Până la urma tu știi ce nu îți place și ce scârțâie. Dacă vrei să îi schimbi stilul, schimbă, nu am nimic împotrivă, din moment ce tot tu ești. Nu m-ar deranja nici dacă s-ar schimba radical (bine… depinde cât de bine iese).

    Man, cui îi dau eu sfaturi?:))


  12. dar dacă nu îți place și nu îți place e clar că nu poți continua:P. Autorul e cel mai mare critic. Fă-o bună. Rescrie/ mai bagă/ mai arde. Schimbă stilul – radical sau nu – taie, scrie ce vrei. Noi te susținem 🙂

    Și din nou, cui îi dau eu sfaturi :-j


  13. Silvana, ii dai sfaturi cui le cere si eu le-am cerut 🙂 Merci, o sa tin cont 😉


  14. marturisesc ca am desoperit cam tirziu Reginele, dar imi plac si inca mult. Una (o carte sau o serie) noua, mai mult su mai putin radicala de ce nu ?! su chiar de va fi sa fie altceva, Ele, Reginele, din culise sau la vedere, schimbate sau nu, tot Ele vor face jocurile.

    zile de toamna frumoase !


  15. Multumesc, Ana Maria! Ma bucur ca iti plac, Regina Elfa o sa-ti placa si mai mult, pentru ca imi place si mie 😛


  16. No, parca, daca stau sa ma gandesc, mi-au placut mai mult indiciile. Parca te prinde mai bine stilul. Si Reginele mi-au placut, insa se simte ca indiciile le-ai scris mai cu drag. Sau gresesc?

    Sau, cum mai zicea cineva, s-o muti in zilele noastre, si Yassuna sa se intalneasca cu Lala. :)) Glumeam.

    Da, eu zic sa mai faci un volum, asa, de incheiere, si nu va fi nimic de schimbi stilul. Apoi, daca-ti mai vine inspiratia, mai faci o trilogie. Apoi inca una, si tot asa, ca Licia Troisi. 😀


  17. Doru, pai ori o fac, ori nu o fac, nu ma incurc cu jumatati 😀 Da, si mie mi-au placut mai mult Indiciile 😉


  18. În legătură cu Reginele nu prea am ce spune pentru că încă nu m-am apucat de serie, iar asta nu de lene, ci pentru că am descoperit că există o Oana Stoica-Mujea cu puţin timp în urmă 🙂 În schimb, aş putea spune că Răpirea Zeilor zace prin bibliotecă şi îşi aşteaptă perechea ;P



Lasă un răspuns

