h1

Regina Elfă la Gaudeamus

Iunie 29, 2009

Da, nu am vrut să o scot la Gaudeamus, recunosc. Nici nu am vrut să aud de aşa ceva. Pentru că am obosit să lansez şi să vorbesc, dar am fost obligată. Aşa că va ieşi la Gaudeamus, în puii mei 😀

Culmea e că îmi place. Povestea, nu partea cu ieşitul. N-am mai citit-o de vreun an, aşa că n-am avut decât să o reanalizez. Să îi dau eu o corectură. Să mai schimb ce nu îmi place. Să mă chinui să găsesc repetiţiile. E cam greu când te corectezi singur şi încerci să-ţi găseşti greşelile. Pentru că nu poţi fi subiectiv. Dar una peste alta, cred că această carte a doua e mişto. E foarte filozofică. Habar n-am de ce a ieşit aşa, pentru că a treia e mai mult comică. În plus, în această carte nu vorbim decât de războiele care au fost, nu există alt război, doar o căutare ce pare imposibilă. Un suflet desprins în trei ce nu se poate reîntregi. O Doamnă Albă, adică Moartea, ce ţine un prizonier. Cu Moarte nu poţi lupta cu săbii şi alte cele, e nevoie de inteligenţă. Cam despre asta e vorba în Regina Elfă. Ei, desigur, şi reîntregirea unui popor. Hmm, să nu uit, şi sentimentul puterii ce nu ar trebui să fie acolo, combinat, desigur, cu o ură profundă. În cartea asta toată lumea urăşte pe toată lumea.

7 comentarii

  1. Ce veşti buneee! Dacă ţin bine minte, cred că am citit regian Elfă. No, dar mă doare capul şi am uitat 😛


  2. DA!!!Abia astept. E prin septembrie-octombrie nu?:(


  3. Cand e Gaudeamus?


  4. 3-7 decembrie


  5. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.


  6. „Pentru că nu poţi fi subiectiv” – tocmai că atunci când îţi corectezi propriile greşeli EŞTI subiectiv/subiectivă. Nu poţi fi obiectiv/obiectivă în acest caz 🙂


  7. Eu incerc sa nu fiu, dar adevarul e ca sunt. Dar nu mai spune, doar ma laud 😉



Lasă un răspuns

