h1

Ce am făcut să merit asta?

Iunie 23, 2009

Să vedem… am făcut eu ceva cu siguranţă, ceva bun, desigur, că altfel nu-mi explic. Cu ce l-am lovit eu pe marele Marin Ioniţă? Îmi e greu să cred că simpla mea existenţă ar putea bucura pe cineva. Şi totuşi, Reginele astea ori sunt iubite, ori sunt urâte, parcă nu există cale de mijloc. Probabil că nici nu e vreo altă cale. Ori, ori…

Despre regine s-a scris aici, dar şi aici. Acum sunt curioasă, oare cât s-o mai scrie despre ele. Ok, unele chestii sunt uşor exagerate. Nu am epuizat tirajul într-o lună, ci în cinci, dar cred că a fost o chestie de comunicare. Aşadar, go Yassuna 😀

5 comentarii

  1. Cum ce ai făcut? Ai scris foarte bine 😀


  2. Nu toti ar fi de acord 😉


  3. Cred ca i-ai facut ceva, ca de doua ori a zis ca esti scalva 😀


  4. 😆 Geocer


  5. Ce-ai făcut? Îţi spun eu: Eşti PITEŞTEANCĂ de-a noastră şi scrii al naibii de bine, iar Domn’ Profesor e mândru de toţi Piteştenii care reuşesc să se afirme 🙂 Dumnezeu ştie cât de mult trage de noi să ne ajute cu apariţii televizate, cu prezentări, pastile în ziar şi alte alea şi vrea să ne afirmăm. Data trecută când am avut cenaclu, asta însemnând la sfârşitul lui august, m-am dus la dumnealui şi l-am întrebat de Oana Stoica-Mujea 🙂 A început să turuie 😀 Iar eu m-am făcut mică recunoscând că n-am făcut rost decât de Stăpânul şi Indicii Anatomice…



Lasă un răspuns

