h1

Şi tot apar ecouri…

Iunie 8, 2009

Marin Ioniţă, unul din marii scriitori ai Piteştiului – păcat doar că n-a avut mai mult curaj – mi-a făcut onoarea de-a citi Reginele. Ce a decis el? Păi puteţi citi singuri în Jurnalul de Arges. Din păcate nu găsesc link-ul din Curierul Zilei, adică linkul cu recenzia, dar am încercat să pozez cât de cât. Articolul fiind foarte mare nu pot posta chiar tot, dar ce mi s-a părut mie mai important e aici.

Ţin să vă spun că pe Marin Ioniţă îl ştiu doar ca scriitor. Nu i-am făcut nici bine, nici rău. Ne-am salutat uneori, atunci când ne-am întâlnit, dar în rest nada. Aşa că nu avea nici un interes să îmi citească cărţile şi să facă o recenzie favorabilă. Asta o spun pentru cârcotaşi. Ei, dar gata, priviţi.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

5

 

15 comentarii

  1. oooo, dar chiar e frumos. este.. cuvantul cel mai complex


  2. 🙂


  3. Ce sa zic, tripleta… Pot sa-ti zic asa de acuma incolo?


  4. Darius, poti, nu ma doare 😀


  5. Ooff, speram sa opui putina rezistenta…


  6. Cum tripleta?


  7. […] a anului curent ameninţase că se aruncă de pe-o macara dacă nu obţine un exemplar din Războiul Reginelor. Cum, în afara exemplarului solicitat, mai obţinu ca bonus şi apariţia la Ştirile de la ora […]


  8. Felicitări! La mai mare, mai multe, mai mulţi!


  9. Mie mi s-a parut absolut normal ca venerabilul Marin Ionita sa se intereseze si de tinerele talente pitestene si sa le sustina, incurajeze, atat cat poate. Repet : am vazut si emisiunea.


  10. George, nu repeta ca am inteles 😀 Ma rog, mie nu mi se pare normal la cata mancatorie exista chiar si intre scriitorii din aceeasi generatie, ce sa mai vorbim de generatii distanta.


  11. Pai tie ti se pare normal sa se spuna ca ai amenintat pe cineva cu moartea si ca distrugi nu stiu ce !
    Vrei sa repet ca am vazut si emisiunea? Uite ca n-o mai fac 🙂


  12. Aaa, da, alea sunt lucruri normale, acum se spune ca am primit cadou Tritonicul si ca cenzurez autorii. Eheee, importanta mai sunt 😀


  13. acu’ ştiu pe cine rog să-mi împrumute seria Reginelor 😀


  14. Iudita, stiu ca e cam tarziu, dar tinand cont ca nu mai folosesc blogul asta imi e greu sa vad cine si cum comenteaza. Dar daca vezi mesajul pana la ora 18 te astept in fata Primariei sa citim 🙂 Care domn profesor? Ionita?


  15. Da, la domnul Ioniţă mă refeream 🙂 azi am vazut mesajul şi, oricum, ieri nu aveam cum sa ajung, eram la Curtea de Argeş 😦



Lasă un răspuns

