h1

A fost şi ultima lansare…

Mai 29, 2009

DSCF4213

Pe anul ăsta, nu vă speriaţi. Cu toate că am căzut de comun acord cu Bogdan că genul pe care-l voi aborda de acum în colo va fi cel poliţist, seria „Dinastiile” va avea finalitate. Adică, într-un final, toate cele nouă cărţi vor fi pe piaţă. Hei, trebuie să le mai şi scriu 😉

Într-un fel mă bucur, în altul nu. Dar, ce să mai, anul ăsta episodul „Războiul Reginelor” s-a terminat. Sigur, voi mai scrie aici dacă o să mai apară ceva în legătură cu povestea asta şi vă voi anunţa când o să apară „Regina elfă”. Până atunci puteţi viziona pozele ultimei lansări: AICI…. AICI… şi AICI, dacă or să mai apară şi altele, ei bine, le voi posta.

7 comentarii

  1. Gata?!Sa inteleg ca e gata pe anu’ asta cu Dinastiile?!Mai trebuie sa spun ca e trist? :((
    Trist,mai ales fiindca abia am terminat vol.2,povestea popoarelor nu s-a incheiat,iar eu sunt nerabdator…
    Oricum,vol.2 a fost grozav!Sunt cam confuz cu „acel castel rosu”,da’ nu spun mai multe…


  2. Castelul rosu are rolul lui in cartea a IIa, misterul va fi lamurit. Poate ca nu trebuie sa astepti chiar un an pana la regina Elfa, vom vedea 😉


  3. Oana, si eu am citit cam jumatate din prima carte. Imi place foarte mult. Chiar daca e fantasy, e frumos scrisa, si personajele sunt extraordinare. Sincer, nu ma asteptam sa-mi placa atat. E oarecum diferita decat celelalte fantasy-uri. As fi citit mai mult, dar sunt ocupat cu aburelile de sfarsit de an.


  4. decat = de


  5. Doru, stiu ca esti ocupat, si nepoata mea are aceeasi problema ca tine. Treceti si peste asta. Vine liceul, ceva mai mult timp, sunt sigura ca veti reusi sa cititi tot ceea ce va propuneti, plus lectura obligatorie 😀


  6. la mine astea 2 saptamani + saptamana care a trecut vor fi cele mai frumoase saptamani din tot anuuuul:)
    nici o prob cu notele, timp liiiber, carti si gandul la acel Bookfest uimitor;;) sa tot fie scoala d’asta:D


  7. Silvana, ma bucur mult pentru tine 😀



Lasă un răspuns

