h1

Ultima lansare

Mai 25, 2009

Anul acesta, Reginele vor avea parte de ultima lansare. Nu că aş fi ţinut neapărat, dar cică se impunea. Aşa că cele două volume vor fi acolo, din nou la lansare. Doar că va fi o altfel de lansare şi vor vorbi: Lucia Verona, despre una, alta :D; Victor Ciutacu, care mă va ajuta, de fapt, să fac o trecere de la politică la fantasy şi Bogdan, care nu poate lipsi – nu pricep de ce 😀

Această ultimă lansare va aduce elemente noi şi vechi. Vă voi povesti lucrurile nevăzute şi neînţelese din spatele seriei. Da, da, politicul are treabă că nu îl chemam pe Victor să vă povestească despre elfi, zău aşa.

Ei bine, evenimentul va avea loc joi, 28, ora 18, la Palatul Şuţu?! Cred, habar nu am unde vine ăsta, dar acolo e. Ceva Muzeu al Bucureştiului? Zic bine?

Vă aştept în număr cât mai mare, dar nu prea mare să mă intimidaţi 😀

Apoi urmează un an plin de Indicii, da, din alea anatomice 😉

 

Să nu uit! Toţi cei trei piteşteni au câştigat. Detaliile întâlnirii la Dumis 😀

12 comentarii

  1. Şi io vreau să mă bag în seamă pe acolo 😦 Mult succes! 🙂


  2. Pai vino si te bagi in seama 😀


  3. Ai grijă ce-ţi doreşti! 😀


  4. Imi doresc, imi doresc, imi doresc!!!! 😀


  5. cred ca voi veni.. hm..plecat o ora, dar la sfarsit ce mai conteaza:))? si totusi nu sunt sigura:-?


  6. Ei, stai linistita 😉


  7. […] Ai citit Războiul Reginelor? – schimbă prietena […]


  8. păi, io şi Crina suntem deja acolo
    dăm scările cu ceară să alunece cîrcotaşii 😆


  9. Nu,nu e corect!Ultima lansare si eu nu pot ajunge (iar)!Pentru ca locuiesc intr-un oras mic,mic,mic…
    Da’ las ca ma fac io mare! :))


  10. Ei, Ionut, nu e un oras chiar asa mic 😀


  11. Cella, no, bine faceti 😀


  12. […] în care nu mai scrie Cristoiu. Ete scîrţ. Aşa, … LULU este un personaj,  cum ar zice Oana, bun şi nebun, prietenul meu.Bine, nu chiar prieten dar un beiuşan de treabă (LULU, îţi dau […]



Lasă un răspuns

