h1

Se munceşte din greu…

Aprilie 24, 2009

… la Reginele mele. Astăzi am aflat că se lucrează şi la hartă, copertele vor avea aripioare… no, cred că aşa le spune, iar coperta patru va beneficia de una şi de alta. Nu pot decât să le mulţumesc Tritonicilor pentru tot ceea ce fac. Chiar au muncit la cartea asta mai mult decât la altele, iar eu am venit tot timpul cu pretenţii, de parcă nu era suficient cât se băteau ei între ei la cap 😀

Acum dacă e şi hartă, eu zic că merită să mai aşteptăm puţin. Nu cred că harta va fi încorporată în carte, ţinând cont că a plecat deja la tipografie. Probabil că va fi vârâtă ulterior între coperte. Dar nu contează, mie îmi plac mai mult hărţile pe care le pot desface. Hai că la primele două cărţi harta e cam aceeaşi, dar ce ne vom face la următoarele unde harta se lungeşte, se lărgeşte şi se descoperă noi teritorii? Mă rog, ele erau descoperite, dar nu de arkuzi. Cred că e prima hartă pe care Tritonicul o face pentru un autor român. Cred, nu bag mâna în foc, dar cred că zic bine 😉

Acum am început să fiu eu nerăbdătoare. Abia aştept să văd harta. Mai ales că cea pe care le-am trimis-o eu… ei bine, să zicem doar că sunt un dezastru în ale desentatului. Unde era pădure am scris mare PĂDURE, la fel am făcut la munţi şi râuri. No, sper că desenatorul îşi va da seama, doar scrie pe fiecare „bolovan” ce vrea să fie 😛

Încep să-mi rod unghiile… 😀

10 comentarii

  1. Dar ziceai ca sunt hardcover :).

    Nu sunt?


  2. Ba da, dar ce legatura are?


  3. Adica sunt jumate cu jumate 😉


  4. cum jumate cu jumate?

    sunt cu clapete, asa ca un lun dun?
    sau sunt cu supracoperta.


  5. Ca un lun dun, toate din seria junior sunt asa.


  6. ok, fain.

    Oricum postezi o poza cand primesti primele exemplare. nu 🙂 ?

    Apropo, mi-au placut fragmentele, de-abia astept sa citesc restul :).


  7. Doru, scuze, am adormit cu laptopul in brate 😀 Cred ca vei primi tu cartile inainte sa apuc eu sa postez 😉


  8. Foarte tare. Vreau carteaaaaa 😀


  9. Vai, Doamna, doar esti pe coperta patru, ce naiba 😀 E mai scumpa pentru tine 😀


  10. La viitoarea carte pui si comentariul meu pe coperta 4??

    glumeam :))



Lasă un răspuns

