h1

Nu vreau să vă povestesc

Martie 30, 2009
Se tot perindă pe aici un domn pe care l-am băgat la spam. Încearcă să comenteze cu alte nume, să îşi schimbe mailul şi ip-ul, dar nu mai ţine aşa. Gata, sunt sătulă de grandomani şi proşti. De oameni care nu fac altceva decât să umble din blog în blog şi să facă pe interesanţii. Până şi ţăranii din Regine sunt mai domni.
Şi nu, nu vreau să vă povestesc ce se întâmplă acum cu cartea, pentru că e dreptul meu să spun ori ba. De vă convine bine, de nu, cam tot la fel. Atâta pot să spun cu siguranţă: apar vreo patru pagini în plus cu descrierea raselor şi a personajelor, mai mult nu are rost.
Ţinând cont că „Regina elfă” şi „Regina arkudă şi amuletele puterii” sunt terminate, din vară mă apuc la partea a patra: „Regina zână şi…” vom vedea. Atâta pot să vă spun că citindu-l pe Boccacio, am reuşit să conturez ceva cu mult mai bun. Am strâns informaţii, am strâns metode de luptă şi alte cele, căci în această carte a patra lumea se va destrăma. Aşa că am vrut să fiu pregătită. Dacă „Regina zână…” este un fantasy comic cu precădere, „Regina arkudă…” va îmbina eroicul cu tragedia de tip Shakespeariană. Vor apărea şi zeii şi mai mult de atât, de data asta nu va fi un război între bine şi rău, aşa cum nu e nici în cartea a III a, ci un război între două forţe cândva aliate. O să vedeţi că ambele tabere au dreptate în felul lor, dar nimeni nu se lasă mai prejos. În plus, de data asta, bărbaţii sunt cei căpoşi, cei ce bagă zâzanie. Pentru că vor puterea mai mult decât femeile. Şi astfel, din păcate, mulţi vor pieri. Mulţi dintre cei dragi vouă. Dar cum nimic nu e nemuritor, nu trebuie să-i plângeţi, oricum, ei au trăit destul.
Aşa că aşteptaţi, mai ales cei, ce cu încăpăţânare, pândesc să critice cam orice mişcă persoana mea. Staţi, dragilor, aveţi răbdare. O să aveţi ce critica, doar că pe mine nu mă doare. Eu ştiu că prostul are mintea odihnită, aşa că n-am cu cine mă certa.
4 comentarii

  1. si chiar voiam sa te intreb ce se mai intampla cu cartea:((

    a, poti sa-mi spui niste carti in care pot da de tehnici de lupta, arta razboiului, ceva in gen. Stii tu 8->


  2. Păi, n-ai publicat IP-urile! Doar ştii că fac colecţie…


  3. Silvana, greu sa gasesti astfel de carti. Tot din romane le aduni sau din alte carti. dar nu stiu, or fi si carti cu tehnici de lupta.


  4. Vania, ti le trimit pe mail 😛



Lasă un răspuns

