h1

Să ne înţelegem…

Martie 12, 2009
Pentru prima oară de când îl cunosc io 😀 Horia a ridicat o problemă importantă. Dacă s-a umblat la substanţa reginelor ori ba.
Ca să fie înţeles pentru toată lumea. Povestea e aceeaşi, aceeaşi, aceeaşi. Am făcut nişte modificări de fineţe. Şi da, au dispărut în jur de cinci fraze cu descrieri idioate. Ar fi trebuit să dispară mai multe, dar am zis că nu se face. Dacă era să fac schimbări de substanţă, sincer vă spun că aş fi rescris totul. Adică aş fi dat delete întregului roman şi l-aş fi scris de la capăt. Având o altă viziune şi puţin mai multă minte. Dar pe lângă faptul că asta ar fi cerut timp, aş fi făcut abuz şi de răbdarea cititorilor mei. Acum, bună sau rea, cartea e aceeaşi. Ce să mai, asta este. Aceeaşi carte pe care peste 900 de persoane au citit-o.
 
P.S: Din câte am înţeles, ediţia a doua a primei părţi şi partea a doua, la pachet, vor fi disponibile la începutul lunii aprilie. Îmi asum întreaga vină pentru întârziere. Dacă aş fi fost puţin mai sănătoasă (şi nu la cap mă refer) aş fi terminat mai repede indexurile şi corecturile. Dar a fost să fie aşa. Din câte ştiu despre coperta numărul unu va fi aceeaşi, doar că va scrie pe ea „ediţia a doua”. Ţinând cont că de data asta vi se va oferi şi finalul, sper să o cumpăraţi şi să îmi daţi feed-back-uri aici, pe blog sau pe blogul Tritonic.
Ok, keep in touch!
12 comentarii

  1. zici tu ca abia acum ridic o problemă importantă? 🙂


  2. Pentru mine, Horia, nu pentru tot poporul 😛


  3. hai să-ţi mai ridic una: volumul al doilea va fi disponibil şi separat, sau doar „la pachet”, cum spui tu mai sus. bun, eu presupun care-i răspunsul, dar ar trebui să fii şi tu ceva mai explicită, că se sperie poporul…
    şi, ca să revenim: aşadar, problemele legate de ortografie pe care ţi le-am semnalat ţi se par chiar lipsite de importanţă? doar întreb, nu dau cu paru’.


  4. lipseşte un „?” mai sus 🙂


  5. Nu lipseste un „?”, nu am vrut sa-l pun 😉 Nu sunt sigura ca era o intrebare. Las-o asa. Nu, nu vor fi disponibile doar la pachet, o sa fiu explicita in momentul in care voi sti si eu mai multe, acum nu stiu.
    Problema ortografiei. Aia e o problema facuta din graba, din lene si din alte motive pe care nu ti le voi insira, pentru ca ar parea ca ma scuz si nu o fac. Lasa, altii au probleme mai grave ca ale mele, ti-as da si exemple, dar mie nu prea imi place sa fac caz pe munca altora. Si aici nu ma refer numai la cartile Tritonic. Sa vezi cate greseli sunt si pe la alte edituri. Ups, chiar si la a ta, daca-mi amintesc eu bine 😉 Asa ca las-o balta, sau explica-mi de ce Abatia are atatea greseli pe care nici chiar eu nu le-as face. Ca doar tu ai corectat. Deci?


  6. la mine spuneam ca lipseste semnul de intrebare.
    si ti-am explicat la locul potrivit (adica acolo, la recenzie) de ce-s multe greseli in abatie 🙂


  7. Bine, deci hai s-o lasam balta, eu gresesc cuvinte, mananc litere din neatentie, dar acordul intre subiect si predicat il fac. E 1-1, mai jucam? 😀


  8. ei, ti-am mai spus, eu nu de tine ma legasem, ci de analfabeta care ti-a facut redactarea. asa cum si tu ai dreptate sa nu te legi de dan dobos, ci de mine.


  9. si nu-i chiar unu-unu, ca-n abatia cu pricina sint vreo cincizeci, saizeci de greseli, poate… iar in razboiul tau sint cu sutele… 🙂


  10. No, vezi? De ce m-as lega de Dan? Imi place Dan 😀 No, hai sa facem pace pentru azi, ca sunt cam obosita. Dar asta nu inseamna ca nu o sa-ti aduc aminte ori de cate ori ma scoti din sarite 😆 Ce rea is si ce imi place…


  11. ihi, e misto sa fii rau 🙂 si mie imi place 🙂


  12. No, exagerezei, sunt doar 72, deci te rogggg, au fost. Si nu au fost dezacorduri, te roggggg!!! Cat vrei s-o tinem asa? Mai pot sa stii, dar de maine, nu, de sambata, ca ma maine ma intalnesc cu Bogdan la Bucuresti si o sa vin tarziu acasa…



Lasă un răspuns

