h1

Am terminat

Martie 10, 2009

Am terminat mai repede pentru că nu am renunţat la prea multe, aşa cum mă aşteptam iniţial. Până la urmă, mi-am dat seama, că n-are rost să renunţ la ceea ce oamenii ştiu deja, e ca şi cum aş da bir cu fugiţii. Am făcut modificări minore, de nuanţă. Desigur, am renunţat la câteva fraze ce parcă nu îşi mai aveau locul în poveste. Şi, aşa cum i-am spus şi Crinei, aproape că mi-a venit să şterg toată povestea şi s-o rescriu literă cu literă. Dar nu am făcut asta, logic, asta ar fi însemnat cel puţin două luni de muncă, iar eu nu mai am răbdarea necesară. Îmbătrânesc şi îmi pierd esenţa 😀

Bun, am terminat şi am trimis manuscrisul Mirelei. Acum cât va dura, nu ştiu, dar voi afla zilele astea şi o să vă spun şi vouă că aşa e frumos.

Aşa cum vă spuneam, povestea nu a suferit modificări majore, cel puţin nu acolo unde cititorul simplu şi-ar putea da seama. Dar o hartă şi un index al personajelor, chiar şi o scurtă prezentare a raselor vor fi adăugate. Mno, cartea nu va arăta chiar ca la început. Cred că vom păstra coperta pentru volumul I, pentru cei interesaţi. Coperta volumului II, cam ştiu cum va arăta, dar până nu va fi gata, nu vă voi spune nici un cuvinţel. Oricum, va fi spectaculoasă. Şi da, veţi putea găsi această cartea în sectorul junior, pentru că, până la urmă, poate că acolo îi e locul. Şi aşa am avut mereu impresia că nu ştiu să scriu „junior”, eu chiar mă bucur că va fi pe rafturile junioare. Dar mai multe, cu altă ocazie, acum sunt obosită…

6 comentarii

  1. […] Scris… scrise… martie 10, 2009 — Oana Am terminat cu Reginele I, dar pentru a afla povestea lor citiţi aici. […]


  2. […] Crina. E directoare de ziar, nu vă holbaţi aşa. Iar eu sunt romancieră. Una cunoscută, am şi epuizat tirajul la primul volum din Războiul Reginelor. Clar? Îmi spuneţi şi mie de unde-aţi ştiut că suntem […]


  3. intrebare: sigur n-ai facut modificari de substanta in volumul I pentru tirajul al doilea? caci, daca da, ce vor face cei care-au cumparat deja cartea?


  4. Nu, n-am facut modificari de substanta, doar modificari pe exprimari si chestii din astea. Modificari pe care cititorul obisnuit nu le va baga oricum de seama. Modificari de finete, na 🙂


  5. fine tuning 🙂


  6. No, cam ase 😉



Lasă un răspuns

