h1

Două zile…

Martie 8, 2009

Datorită unora sau altora, n-am apucat să termin adăugirile primei părţi. Dar în două zile va fi gata. Corectura a fost făcută, măcar atât, acum mai am doar de modificat una alta. Ştiu, nu vor fi minuni în două zile, dar va fi mai bine, asta e clar.

Eu sper ca la începutul lunii aprilie cele două volume din cartea I să fie pe piaţă. Încă nu ştiu nimic concret, dar bine, nici eu nu sunt încă gata. Dar lucrez la ea. Lucrez, da, lucrez. Ce dacă e 8 martie? Asta înseamnă că n-am voie să muncesc? Ba am. Mai ales că o fac cu drag. O fac pentru cititori şi pentru toţi cei care au cumpărat cartea şi au de gând să o cumpere.

Nu cred că mai aveţi mult de aşteptat. Eu termin, apoi editura mai aruncă un ochi critic, n-ar trebui să dureze mai mult de trei săptămâni toată povestea.

Hei, acum lăsaţi-mă să muncesc 😀

4 comentarii

  1. […] UPDATE: DOUA ZILE… Postat in Intre ce si cine. Etichete Dumis, Pitesti, WebEvent, Yaky. […]


  2. Te lăsăm, te-am bâzâit noi?…


  3. […] Oana şi Crina goneau prin tunel cu aceiaşi viteză ameţitoare. Crina, râzând cu râs înalt, contabiliza victimele: “Şaptezeci şi doi… şaptezeci şi trei … Vezi că îl ratezi pe ăla cu sacou cărămiziu! Oana, atenţie!” Oana conducea cu dexteritate imaginând-şi că pilotează o navă extratemporală, împreună cu prinţesa Yassuna. […]


  4. Da-i nainte!!!



Lasă un răspuns

