h1

M-am epuizat…

Martie 4, 2009
Nu eu, cartea. Dar şi eu sunt cam epuizată psihic. Mno. Acum că tot s-a epuizat ne pregătim pentru ediţia a doua. Cine zice că românii nu se epuizează? Aaa, nu a zis nimeni 😀 Sau a zis. Ideea e că ştiam că mai sunt câteva, şi totuşi nu mai sunt. În Piteşti încă n-am verificat librăriile. Ultima oară când le-am vizitat mai erau două regine, deasupra tuturor cărţilor, dar eu am fost în librărie cam acum o lună, când se plângea cineva că nu mai găseşte cartea. Mno, acum nu mai sunt cărţi.
Să vă mai spun că seria „Dinastiile” va trece la colecţia „Junior”? Ei da, am hotărât de comun acord cu Tritonicul că aşa e mai înţelept. Ce? Nu e? Eu zic că merge oriunde. Nu mă deranjează că e junior sau senior, important e că e.
Crina, tnx, dacă nu erai tu nu aflam că s-a epuizat 😀
3 comentarii

  1. […] M-am epuizat!!!! Postat in Eu si altii. Etichete Darius Filip, La multi ani, Lucia Verona, Raceala. […]


  2. Aici ar mai fi două exemplare, da-i omor de lume pe ele! Opera, prefectura şi mall-ul sunt în flăcări! Domneşte panică cetăţeni! Viaţa, onorul, nesigure!


  3. […] pot să vă spun în chip de noutate… Reginele epuizate – eu n-am înţeles cine le-a epuizat, poate vreun pitic ce nu avea treabă şi a vrut să se […]



Lasă un răspuns

