h1

Eu sunt mulţumită!!!

Februarie 18, 2009

Vorbeam aseară cu cineva care mi-a spus: „Ai văzut ce a făcut Andrei?”. Mda, am văzut, dar nu am ce comenta, e povestea lor, adică a Tritonicului şi a lui Andrei. Pe mine una nu mă atinge de nici un fel, şi Andrei n-are de ce se supăra, dar eu sunt trecută prin vreo patru edituri şi până la Tritonic nu am găsit pe nimeni care să mă privească ca pe un om. Bine, desigur, au fost Dinu Virgil, care încă îmi e prieten şi îmi va fi până la adânci bătrâneţi, adică directorul editurii Napoca Star. Mai e şi Tiberiu Socaciu, directorul Info Data. Ei sunt oameni de oamenie, dar nici unul nu a avut posibilitatea de-a mă promova. Eu am înţeles, că doar nu o să trag după ei. Povestea mea cu Eminescu e sumbră şi tristă, dar am lăsat-o în urmă. E genul acela de poveste, ştiţi voi… chiar când credeam că am şi eu un om căruia să-i vorbesc, s-a dovedit a nu fi aşa.

La mine treaba a stat altfel, cu toate că răutăţi au fost, dar după ce l-am cunoscut ceva mai bine pe Bogdan – şi chiar înainte de asta – am ştiut că am cui mă văita ca o moară stricată când îmi vin dracii. Că doar eu eram aia care-l suna pe Bogdan şi începea cu istericalele, iar el nu mi-a închis niciodată telefonul, aşa cum aş fi făcut eu – recunosc.

De ce spun toate astea, pentru că mi se tot cer păreri via mail despre povestea asta. Eu nu pot emite păreri despre ce se întâmplă între editură şi Andrei. Nici nu vreau, şi nici nu sunt în măsură. Puteţi cere păreri ori la unul, ori la celălalt. Ei sunt cei mai în măsură să vă răspundă. Nu sunt avocatul nici unei părţi, sunt propriul meu avocat dacă vreţi.

Mi s-a reproşat, de asemenea, că fac prea multă reclamă editurii şi că prea mă uit în gura lor. Cred că am dreptul să fac ce îmi dictează mie inima până la proba contrarie, şi nu cred că e dreptul nimănui să încerce să-mi schimbe părerea proprie, subiectivă şi bine alimentată de propriul neuron. Repet, am trecut şi prin alte edituri şi până la Tritonic nu am găsit niciunde ceea ce căutam. Apoi eu mai am un principiu, editura şi autorul sunt una. Aşa văd eu treaba. Mi se pare normal să crească mai întâi editura ca mai apoi să crească şi autorul. Eu zic că cele două se completează. Şi atâta timp cât Tritonicul mă vrea, eu n-am să plec, aşa cum mi s-a sugerat (nu e vorba de Andrei aici, nu am avut nici o discuţie cu el pe tema asta, şi nici nu voi avea. Ne putem vorbi ca oamenii civilizaţi chiar dacă nu mai suntem sub emblema tritonicului. Şi, probabil, că aşa ne vom şi vorbi. Fiecare e liber să facă cum simte). Nu m-am simţit jignită nici de faptul că Bogdan nu a fost într-un anumit loc când l-am invitat, de fapt, la drept vorbind, nici nu m-am gândit la asta până nu mi s-a pus în vedere. Nici eu nu pot fi peste tot când mi se cere. Ideea a fost că m-am simţit eu bine, Dumnezeule…

Încă o dată, am spus toate astea pentru că mi se cer păreri pe care nu le pot oferi. E treaba fiecăruia ce face şi cum face. Pot vorbi în numele meu, dar nu şi în numele celorlalţi că nu sunt nici guru şi nici altceva, şi întotdeauna adevărul e la mijloc, iar eu nu mă avânt în jumătatea lucrurilor pentru a vedea ce şi cum. Şi nici nu e treaba mea. Ambele „tabere” au o adresă de mail, care vă jur că nu e a mea. Nici nu ştiu de unde şi până unde am fost aruncată în povestea asta. Sau aveţi impresia că tot ce se întâmplă rău e din vina mea? Nu e, zău. Pe Andrei nu l-am cunoscut face-to-face, o să am ocazia asta la Piteşti… Mna, nici nu ştiu ce să mai zic. Nu, nu am răspuns acelor mailuri pentru că ar fi trebuit să spun acelaşi lucru de prea multe ori şi sunt destul de comodă în privinţa asta. Mna, acum am spus ce aveam pe suflet.

Şi pentru cei ce au vrut să ştie dacă eu sunt mulţumită sau nu, da, eu sunt mulţumită. Din punctul meu de vedere n-am ce reproşa. Aşa cum am mai spus îmi asum eu pentru mine şi nu voi da niciodată vina pe altcineva pentru greşelile mele, mai ales pe cei care m-au ajutat. Şi cu asta sper să încheiem acest subiect şi să nu-mi mai umpleţi căsuţa de mail, că de asta se ocupă facebook-ul şi nu mai pot nici eu şterge atâtea mailuri.

6 comentarii

  1. Oana,ma bucur ca esti multumita,am pus sigla tritonicului pe blog,dar de ce nu merge si codul tale,poate are cineva codul,o seara buna Tavi:)


  2. Tavi, multumesc, sigla tritonicului e mai importanta decat a mea 😉


  3. nu înţeleg nimic dar te cred şi te susţin numai pe tine 😆


  4. Nici eu nu inteleg nimic, si ma bucur ca ma sustii numai pe mine 😀


  5. Sincer, n-am văzut ce-a făcut Andrei! Oricum, oamenii mai greşesc…


  6. De acord!



Lasă un răspuns

