h1

Recomandări, apariţii…

Februarie 2, 2009

invitatie-pitesti

Lista celor ce susţin proiectul şi lansarea o puteţi vedea aici. Şi acolo va rămâne până la adânci bătrâneţi 😀 Desigur, e loc pentru mai mulţi 😉

 

Astăzi am fost asaltată. Aşa că trebuie să vă anunţ, aşa e frumos şi normal (P.S de paranteză: semnele ies super fain pe hârtie).

 

Aşadar: Vania a făcut o prezentare a Reginelor, ceea ce mi se pare normal ţinând cont că am mâncat o ciorbă împreună la Golden Blitz (aşa s-o scrie?). Simona Ionescu a recomandat şi ea cartea alături de Cangurii Luciei. De fapt e invers, dar nu contează 🙂

Tritonicii nu s-au lăsat nici eu mai prejos şi au preluat recenzia din Săptămâna Financiară.

Dacă mâine va fi la fel, ei bine, atunci pot dormi liniştită.

P.S: Să susţinem împreună editura Tritonic

 

insigna-tritonic

 

5 comentarii

  1. de susţinut susţin io da’de comandat comand în altă parte că dl.Hrib mi-a răspuns,personaL,că-i pare rău de amăreşteni da’asta-i situaţia … să se descurce dacă vor cărţi
    şi … m-am descurcat 😛


  2. Cella, da, sistemul ala pana nici pentru mine nu e 🙂 Dar ce apucaturi de comanda avusasi? Nu veneam io? Doamneee 😀


  3. Daca tot faci o poza ziarului, pune pe langa si un semn de carte, sa vad cum a iesit! 😀


  4. Deal 😉


  5. […] Stoica-Mujea, Zamfir Pop, Chinezu, Adina Olivia Huţanu, Călin Hera, Dinastiile, Club de Carte, Manole, Maria Barbu, Psaltirea,  Gabi123, Gabriela Savitsky,  Ivona Boitan, […]



Lasă un răspuns

