h1

Rămâne cum am stabilit

Ianuarie 29, 2009

mg-1795

În aşteptarea lansării îmi vin tot felul de idei, unele mai puţin sănătoase. Ca să fiu sigură că fac şi eu ceva util, îl chinui pe Shauki cu nişte semne de carte. Desigur, pentru ambele cărţi. Şi Pentru blestem şi pentru regine. Pe lângă faptul că am înnebunit de-a dreptul şi visez noaptea crime ce au legătură cu reginele, crime pe care Bogdan Hrib încearcă să le dea de cap cu ajutorul unei poliţiste sub acoperire, doar că ea e acoperită destul de bine, ţinând cont că de doi ani de zile nu mai ieşise din casă. Agrofobia salvează nebunia 😀 Probabil că eu sunt undeva în Hawai în momentul în care se petrece acţiunea. Oricum, ar fi bine să fiu undeva departe, pentru că nu am chef să fiu interogată şi să îmi dau seama cine ar ucide doar pentru că a citit reginele. Mă rog, nu e o carte violentă, aşa că e mai greu pentru mine, autorul, să explic. Poate că i s-a părut atât de proastă cartea încât a înnebunit 😀 Nu, nu vă bucuraţi, nu asta se întâmplă. Dar Bogdan, fiind în apropiere, şi directorul editurii, va trebui să dea explicaţii. Mai mişto va fi când îşi vor da seama că de vină e „Blestemul manuscrisului”. Ha, atunci să văd personajele cum scot cămaşa. Desigur, eu la ora aia voi fi bronzată bine, şi după ce aflu vestea, nici că mă mai întorc în ţară.

😆 În mare parte glumesc. În mică parte nu. Până una alta e suficient să ştiţi că „poliţista” mea se bazează pe astea două cărţi şi pe o poliţistă agrofobă 😉

Până atunci, cum spuneam, mă gândeam la o lansare mai aiuristică. Nu se vor lansa doar cărţile, se va vorbi şi despre bloguri şi mediul online de promovare. De ce? Pentru că aşa vreau eu, na. Şi am de gând să promovez sau, cel puţin să încerc, câteva bloguri piteştene, dar şi blogul lui Shauki. Acum să vedem şi ce ne iese.

Nu uitaţi, în 6 februarie, la ora 14, Restaurantul Cornul Vânătorului. Mă rog, cred că nu vă voi da voie să uitaţi 😛

4 comentarii

  1. Ştiu eu nişte bloguri foarte faine, da’ nu-s din Piteşti! Să dau link?…


  2. Lasa ca le stiu si eu. Pitestenii n-au traficul tau, asa ca nu mai ravni la ce altul nu are 😉


  3. să-ţi fie clar că eu lui Shauki i-am făcut trafic la greu ( pîn-am citit tot,tot ) şi continui , că-mi place 😉
    idem piteştenii de la tine din listă
    da’tu insistă …
    dau şi io link-uri ( ? ) 😛 … că atâta pot … da-s subiectivă răuuuuuuuu


  4. Cella, pai, pai… bloggeri pitesteni sustin lansarea 😀 Nu fac reclama oricui, chiar daca imi place, aici e chestia aia: cui pe cui se scoate 😛



Lasă un răspuns

