h1

A fost şi va fi

Ianuarie 24, 2009
S-a început cu „Cele două regine”, ulterior, cartea s-a transformat în „Războiul reginelor”. S-a mai modificat, adăugit sau, de ce nu, renunţat, la anumite lucruri. Şi a rămas o poveste. Un basm, propriul meu basm.
Am continuat, tăcută şi entuziastă cu Cartea II „Regina elfă”, dar se va schimba şi ea, pe ici, pe colo. Cred că o să înceapă cu titlul, apoi om mai vedea. Cred că e cale lungă până la elfă. Da, e gata cartea, dar până va fi gata şi de tipar, o să mai dureze. Aşa a început.
Între cele două cărţi am mai scris: un thriller – Colecţionarul de vise; o poveste cu tente horror – Dincolo de oglindă şi o poveste cu tentă de thriller – Miercuri o să mori. Şi un thriller psihologic, zace în aşteptare – Marea cacealma.
Seria „Dinastiile” va fi ultima de acest fel, ultimul basm. Da, şi „Cronicile Bibliotecarului” fac parte din genul fantasy, dar e un fantasy mai matur. Tente de basm există, legende vor fi descoperite, dar vraja constă în personaje, nu în ceea ce pot face ele.
Dar până atunci vă dau ce am: „Războiul reginelor”

1

 

2

 

3

 

4

P.S: Hey, nu am minţit când am spus că există şi o hartă. Poate s-o şi publica până la urmă.

2 comentarii

  1. […] scris AICI şi AICI, aş vrea să comentaţi mai mult pe siteul […]


  2. vroiam sa te intreb.. Cum ai ales numele personajelor?



Lasă un răspuns

