h1

O zîs şi Crina

Decembrie 28, 2008

 

“Criticul este cel care îţi spune cum ar fi scris el cartea pe care ai scris-o tu, dacă ar fi fost în stare”. (Karel Capek  citat oferit de Lucia Verona

 
Ce a zis Crina, ei bine, vedeţi acolo, adică la ea. Şi eu care credeam că nu se citesc Reginele de sărbători. Habar nu am de ce. Bine, recunosc, Crina a mai avut şi avantajul de-a citi şi partea a doua sau, mai bine zis, dezavantajul 😀 De ce? Pentru că ea trebuie să mă şi ajute. I-am dat puterea de-a mă critica, de-a-mi spune unde greşesc şi mda, boala mea veche, repetiţiile. Nu, ea nu le va înlocui, ci doar mi le va semnala. Dumnezeule, cred că trebuie să o iau coautor 😀
Mulţumes pentru ajutor, Crina!
 
Cu ocazia asta „Reginele” vă urează un an nou plin de bucurii! Autoarea nu-i la fel de darnica 😀
8 comentarii

  1. 😆 şi cine/ce te împiedică ?


  2. Sunt zgarcita, Cella, sa ramana la redactie, nu pe coperta mea 😀


  3. o poţi pune pă contrapagină , la cuvînt înainte 😆


  4. contracopertă,noa


  5. Cu plăcere! Mulţumesc (da, iară 😛 ) pentru încredere!

    Numa’ să nu mă bagi la înaintare şi la critici, dacă nu iese ceva cum trebuie 😀


  6. Cella, o pun eu undeva, dar nu spui acum unde 😉


  7. Războaie uşoare s-aveţi în 2009, frumoase regine! 🙂 Autoarei nu-i urez nimic 😀


  8. Nu am terminat-o. Imi place sa o citesc pe indelete.
    Oana nu apleca urechea la critici.
    Un an plin cu inspiratiune, iti doresc!



Lasă un răspuns

