h1

Seria

Noiembrie 24, 2008

Povestea lansării a cam trecut. Isabelle şi Spedy v-au pus la curent. Lucru pentru care le mulţumesc, nu aş fi avut suficient timp să fac tot ce au făcut ei. De aia e bine să ai prieteni, pentru că sunt situaţii din care nu poţi ieşi singur. Aşa cum a fost situaţia de faţă. Poze oi mai pune cu timpul, acum să vorbim despre „Dinastiile”.

Poate că a fost şi puţină inspiraţie a la Tolkien când am conceput în mintea mea această serie. Nu ştiu. E greu să îmi dau seama acum. Cert este că „Mitologiile” sunt începute din 2005. Mi-am dorit mitologia mea, zeii mei, conceptul meu. Concept care să îşi pună ştampila pe fiecare poveste fantasy pe care o voi scrie. Desigur, excluzând „Corbii”, la care voi începe să scriu în două săptămâni, imediat după ce termin „Miercuri o să mori”.

Lumea pe care o descriu în cele nouă cărţi nu este tocmai la începutul evoluţiei ei. Se petrece, într-adevăr, cu mult înainte de povestea Şaramei, dar tot nu este începutul acela în care doar zeii existau pe pământ. Ştiţi de ce? Pentru că acel început se va scrie în cartea a noua.

Atunci, în mintea mea, s-a născut o serie de nouă cărţi. O serie dramatică aş putea spune. Un fel de „LOTR” dar al meu. Cu dramatismul şi situaţiile lacrimogene ca atare. Cu stilul meu. Apoi m-am răzgândit. M-am gândit că pentru cititor e mult mai uşor să lectureze o carte cu final. Desigur, şi următoarea are puţină legătură cu prima şi nu ar mai fi acelaşi lucru dacă nu se citesc la rând, dar, totuşi, nu trebuie să aştepte apariţia ei ca pe o mană cerească. Ştie clar cititorul că prima carte s-a terminat cu un „End” şi urmează a două cu un „Begin”.

Conceptul acela dramatic nu a avut succes – pentru autor – decât în primele două cărţi. Dar, pe măsură ce apar personaje noi, şi autorul se dă după ele. Era greu să pun în prim plan dramatismul în „Regina arkudă şi amuletele puterii”, atâta timp cât Our era acolo. Aşa că am decis în cele din urmă: Nu trebuie ca seria să aibă o liniaritate din asta dramatică. Până la urmă, personajul schimbă foaia. Dacă partea a treia este una destul de comică, desigur, învelită în dramatismul corespunzător, atunci, cu siguranţă, partea a patra va fi un dark fantasy destul de înfiorător. În felul acesta nici cititorul şi nici autorul nu se va plictisi. Pentru că elemente noi vor fi pentru fiecare carte în parte.

Desigur, idei sunt. Dar nu numai de idei vorbim aici, ci şi de dăruire. Iar ea există. Seria aceasta a început să prindă viaţă şi, sunt convinsă, de acum în colo, abia ce îşi dezamorţeşte paginile.

Aştept la fel de mult ca cei ce mă citesc să apară şi volumul doi al Războiului. Pentru că abia atunci cititorul va fi iniţiat în ceea ce priveşte lumea pe care o parcurge cu sufletul şi cu privirea. Dar mai e puţin de aşteptat. Cu toate astea, sper să vă placă cartea şi să o citiţi în număr cât mai mare. De acum aşteptăm. Orice veste va fi primită cum se cuvine. Şi din câte mi se şopteşte, tot vor fi veşti.

Dacă aveţi întrebări de orice gen, legate de serie sau de cartea în sine, vă aştept să le daţi glas.

8 comentarii

  1. Io aştept să-mi placă, dar Horia nu mai apare cu ea 😦 Să vezi ce te mai critic :)))


  2. Tu poti sa-mi faci ce vrei ;)Apare si Horia, trebuie!


  3. Nu vrei ska adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau


  4. Animaliciu, este siteul unei carti, aici toti suntem suparati. Nu avem timp de ras 😀 Dar multumesc pentru oferta, daca celalalt site al meu o sa simta nevoia, o sa te contactez.


  5. am aparut, dar sint racit cobza. miine te sun.


  6. Aştept cu mare interes să dau cafeaua 🙂


  7. Abia astept sa vin acasa si sa gasesc Reginele in librarii!!! Pana atunci ma multumesc cu blogul cartii.. pe care-l trec indata in blogroll, la „pagini faine” 🙂


  8. oana nu stiu ce sa zic dar,ca si in alte cazuri,legate de alte segmente artistice ,m-am gandit ca ,astfel de lansari ,ar trebui insotite de un fundal sonor specific,sau personalizat.mai ales in cazul reginelor,sau al seriei dinastiilor,indiferent unde ai face lansarea un suport muzical si proiectii de imagini cu tematica volumului lansat sau din volumul lansat …adica o prezentare media mai complexa si mai agresiva ar fi o idee.un monitor sau un ecran pliabil, un proiector sau dvd player…sii ajutorul crinei ar fi super…iar ca stand,pentru tritonic,ma gandesc la un banner alb,pozitionat undeva deasupra standului spre partea interioara a pavilionului,unde din incinta standului,se poate face promovarea editurii si a temelor de interes si chiar reclama .juridic nu stiu cum se poate face asta si daca este posibil .despre film ,fond sonor ,continut,etc se poate discuta si gasi solutia optima .eu sunt un neica nimeni dar ,idea a venit cand ,la spectacole in premiera ,trebuia sa cer relatii de unde pot procura ,sau cum pot asculta muzica respectiva,sau piesa sau o inregistrare cu acesta .discutia suporta multe detalii si cred ca ma depasesc o parte dintre ele dar idea o pot dezvolta si nici nu-i noua..,adica nu-mi revendic paternitatea….poate veni ca o sclipire de la tine….sau ….asam am gandit eu.pentru lansarea acestei serii s-ar plia ca o ….manusa…



Lasă un răspuns

