h1

Nici nu ieşiră…

martie 16, 2009
Şi lumea se gândeşte la lansări.
Bogdan deja visează la lansările reginelor. Face planuri, ma stresează, mă bubuie… A mai pus-o şi pe Andreea să-mi omoare neuronul cu lansările. Şi cărţile nici n-au ieşit 😀
Adevărul e că eu abia aştept coperta volumului II. Sunt mai nerăbdătoare decât mulţi dintre voi. Am o presimţire bună. Mai ales că am dat şi eu o idee despre ce aş vrea. Mă rog, ideea mi-a dat-o, la un moment dat, Shauki. Aşa că eu am preluat-o ca şi cum mi-ar aparţine 😛
Bun, momentan cam astea sunt noutăţile. Mirela lucrează la cartea mea. Bogdan urmează să lucreze şi el. Asta după ce am lucrat şi eu. Şi peste vreo trei săptămâni o veţi putea vedea. O veţi putea comanda, cumpăra din librării sau după tarabe. Hei, dar mai e, ce tot spun eu? Da, da, vă voi mai spune una alta, dar, până atunci, pot să vă rog ceva?
După cum bine ştiţi, Tritonicul are o amplă campanie pe bloguri. Aşa că toţi cei ce vor pune bulina Tritonic pe blog, vor primi recunostinta. Dacă vreţi să şi scrieţi despre o carte anume, atunci o veţi primi gratuit. Tot ceea ce trebuie să faceţi e să-mi daţi un mail pe: oanastoicamujea@yahoo.com.
😉

5 comentarii

  1. […] ei Doi, toţi bloggeri cititori pot participa la cealaltă campanie a editurii. Dar pentru asta citiţi pe Dinastii, că îmi e lene să o scriu din nou Bun, dacă până aici am rezolvat, mai am să vă spun ceva. […]


  2. Am pus-o! Ce mă tot aia la cap pe toate blogurile?…


  3. Ma bucur ca ti-am fost de folos cu ceva 😀 Abia astept sa o vad!


  4. NU POT SĂ O PUN !!!
    îţi spun asta pe toate blogurile !!!
    punemi-o tu, noa, pe face !!!


  5. Cella, dar stai calma, ca nu trebuie sa o pui, tu n-ai blog. Nu te impacienta 😀

    Shauki, eu iti multumesc 😉

    Vania, stiu, off, acum trebuie sa-ti dau o bere 😀



Lasă un comentariu